As an Amazon Associate, Spinn Radio earns from qualifying purchases.
21. René van der Gijp: 'Johan is zó rigoureus en extreem'
Hennie van der Most: 'Ik voel me zó genaaid door de gemeente'
André van Duin: 'Ik ben het meest trots op mijn toespraak tijdens de Dodenherdenking op de Dam'
Sander Schimmelpenninck: 'Woke is een verzinsel van extreem rechts'
4. Herman Koch: 'Het leven lacht mij altijd toe'
1. Rob Oudkerk: "Ik had premier kunnen worden."
6. Thierry Baudet: 'Ik heb mezelf vergaloppeerd, ben overmoedig geweest...'
Francis van Broekhuizen: 'Ik was diep beledigd door jullie mannen van Vandaag Inside'
Jesse Klaver: 'Ik gedroeg me als een lul'
Hannah Prins: 'Klimaatactie is een strijd tegen de bierkaai'
15. Nico Dijkshoorn: 'Ik vond Matthijs van Nieuwkerk bij DWDD juist heel erg mild'
Duncan Stutterheim: 'Ik was al mijn geld kwijt'
19. Henri Bontenbal: 'Laat het kabinet maar vallen, ik ben er klaar voor'
Rob Kemps: 'Ik ben van schoonheid en troost'
3. Marianne Zwagerman: 'Ik werd vlak voor missen EK-kwalificatie betrapt in het spelershotel'
13. Ahmed Marcouch: 'Ik ben keihard gediscrimineerd door de politie'
16. Marco Kroon: ‘Als ik die medaille niet had gehad was dit mij niet overkomen’
17. Hans Klok: 'Optreden in Las Vegas is weer een optie'
9. Huub Stapel: 'Ik was verbijsterd dat mijn vader bij de NSB zat'
Peter Heerschop: 'Ik heb me enorm eenzaam gevoeld'
20. Chris Zegers: 'Trump, Bono en Cruijff kwamen toevallig op mijn pad'
Freek de Jonge: 'Theo van Gogh heeft zijn dood over zichzelf afgeroepen'
Ton F. van Dijk: 'Ik heb liever kanker dan een stoma'
Jandino Asporaat: 'Of je nou wit of zwart bent, we missen het contact met elkaar'
Joris Luyendijk: 'Wat was de laatste keer dat de PvdA een geloofwaardige leider had?'
Theodor Holman: 'Ik kan niet met iemand praten die me een racist noemt'
Stef Bos: 'Jiskefet moet terugkeren op televisie'
Typhoon: 'Ik ben ergens nog steeds dat stotterende jongetje'
Arnold Karskens: 'Zonder mij is er geen toekomst meer voor Ongehoord Nederland'
Kees Jansma: 'Ik heb een pesthekel aan amateurisme en luie collega's'
René Froger: 'De laatste 5 jaar is het pas echt leuk om René Froger te zijn'
Saskia Belleman: 'Het verlies van mijn kind blijft een open wond'
Rob Jansen: 'Ik heb niks met slappe mensen en slijmballen'
Kefah Allush: 'Ik ben een eikel die het altijd beter weet'
Kees van der Spek: 'Ik werd gegijzeld, gedrogeerd, maar ik heb eigenlijk niks traumatisch meegemaakt'.
Tune into 50,000+ live radio stations from every corner of the world on an interactive 3D globe with audio-reactive visualizations.